سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت صفحه ی فرود در طراحی اپلیکیشن

طراحی_اپلیکیشن

 

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یک ارتباط سالم و هدفمند با مشتری، طراحی اپلیکیشن می باشد. در زمان طراحی صفحه فرود اپلیکیشن ها می توان از دکمه های کال تو اکشن استفاده کرد که بسیار کاربردی هستند و برای کسب و کار های مختلف نتایج مثبتی را به دنبال داشته اند.

از دید افراد معمولی و غیر حرفه ای، اپلیکیشن های تلفن همراه تنها یک نرم افزار عادی به شمار می آیند، در صورتی که تنها کسانی که در این رشته به فعالیت مشغولند می دانند برای طراحی یک اپلیکیشن چه سختی ها و تلاش هایی باید انجام شود. این نکته به همینجا ختم نمی شود بلکه باید تلاش های بسیاری انجام شود تا کاربر به سمت اپ ها و دانلود آن ها تشویق شود. صفحات فرود در این مرحله نقش مهمی دارند. با ما همراه باشید تا در ادامه اهمیت این صفحات و اهمیت تمرکز روی آن ها را بررسی کنیم.

 

دلایل اهمیت صفحه های فرود در طراحی اپلیکیشن

در بازار طراحی اپلیکیشن، اپلیکیشن های اندرویدی نسبت به دیگر سیستم عامل ها طرفداران و مخاطبان بیشتری پیدا کرده اند زیرا تلفن های هوشمندی که از این سیستم عامل و اپلیکیشن هایش پشتیبانی می کنند روز به روز در حال پیشرفت و به روز رسانی می باشند. به همین خاطر تولید صفحات فرود متعدد و جذاب برای این اپلیکیشن ها اهمیت زیادی دارد.

 

از هدف های کسب و کار خود پشتیبانی کنید

صفحات فرود در کسب و کار ها اهمیت ویژه ای دارند از این جهت که در ارتقای سطح محصولات نقش ویژه ای داشته و با ایجاد یک پل ارتباطی آنلاین بین مشتری و صاحب کسب و کار به افزایش رونق و فروش کمک می کنند. از دیگر ویژگی های صفحه لندینگ می توان به این موضوع اشاره کرد که ما با کمک این صفحه متوجه می شویم که هر استراتژی به کار برده شده برای افزایش فروشمان تا چه حد نتیجه داده و موثر واقع شده است.

 

تقویت گفتگوها

در تمامی صفحات فرود یک کال تو اکشن وجود دارد که مخاطب با استفاده از آن به راحتی می توانند به عمل مورد نظر اقدام کنند. در واقع این صفحات باعث افزایش مکالمات درون شبکه می شوند، همچنین ارتباط بین مشتری و کسب و کار افزایش می یابد که این موضوع نیز باعث فروش بالاتر خواهد شد.

 

افزایش میزان شناخت برند

در زمان طراحی اپلیکیشن، در بحث طراحی صفحه فرود، هر شرکت و کسب و کاری می تواند با بکار گیری یک ایده، لحن و استراتژی جدید، ظاهری منحصر به فرد را طراحی کند و چشم اندازی منحصر به فرد را از برند خود منعکس کند که این موضوع باعث افزایش میزان شناخت و متعاقبا افزایش ارزش برند خواهد شد و به صاحب کسب و کار کمک می کند که از رقبای خود پیشی بگیرد.

 

لندینگ پیج در طراحی اپلیکیشن

داستان خود را به اشتراک بگذارید

برای طراحی لندینگ پیج بایداز خلاقیت و ایده های جدید استفاده کرد. شما می توانید در لندینگ پیج خود، داستان کسب و کار و روند پیشرفتتان را با کاربران به اشتراک بگذارید. سعی کنید با آن ها با زبان محاوره و صمیمی صحبت کنید.

 

سخن کلی

در زمان طراحی اپلیکیشن، صفحات ورودی یک بخش مهم و جامع را در برنامه ها ایفا می کنند و در روند موفقیت و پیشرفت کسب و کار ها و بازی ها نقش اساسی را دارند. اگر می خواهید اپلیکیشن شما رویکردی چشمگیر داشته باشد، سعی کنید صفحات فرودی ارزشمندی برای آن ها طراحی کنید. این صفحات قابلیت فوق العاده ای در افرایش مخاطبین و مشتریان دارند.